kursy jezykowe online darmowe

kursy jezykowe online darmowe

Jak zrobić Book Tour – Krok 1

Jak zrobić, że nowa książka hitem? Bestsellerem jeszcze? Promocja, oczywiście. Ten artykuł jest pierwszym z serii ośmiu artykułów, które pomogą Ci zrobić udaną promocję książki turystycznej.

Wszyscy mamy nadzieję, każda nowa książka będzie „ten” jeden, jeden, który uruchamia naszą karierę, wprowadza nas poeta, historyczna prozaik, pisarz na ekonomii, ekspert w skuterach.

Co dziś przemysł mówi nam, że jest to po prostu nie zdarza. Przeminęło jest dzień, w którym piszą autorzy książki i publicyści promować je. Może to zmienić z Harry’ego Pottera. Wszystkie te wywiady i partie północy księgarni czy może to zmienić za pomocą globalnej gospodarki i konkurencji z każdej innej książki na całym świecie. W 2006 roku było około 172 tysięcy tradycyjnie opublikowanych książek w Stanach Zjednoczonych i prawie 20000 w Kanadzie.

Od tamtej pory jest łatwy, tani print-on-demand (POD) stale zwiększa liczbę własny opublikowane tytuły dostępne również. Niezależnie od tego, która sprawia, że ??prawdziwe liczby nowych książek wydanych w roku, w Ameryce Północnej około ćwierć miliona albo pół miliona niczyich szans po prostu ukryć, że duże są wciąż dość nikła, zwłaszcza gdy czynnik w prawie ćwierć miliona angielski książki językowe również dostępny w Australii, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii!

Niezależnie od powodu, autorzy dzisiaj trzeba podjąć sprawiedliwą część odpowiedzialności za powodzenie tego „nowego dziecka”, którą dostarczają do świata. Promocja trwa wiele kształtów, a ja powiem ci, jak wziąłem potężny skok z mojego poziomu komfortu w wirtualnym świecie i planowanych oraz przeprowadził Alberta w świecie rzeczywistym objazd książka dla mojej najnowszej powieści historycznych dla młodych czytelników – Longhorns i Outlaws.

Wszystko zaczyna się, oczywiście, z rozmów z wydawcą.

– autor artykułu